Voor het project heb ik de volgende leerdoelen opgesteld:
- Aan het einde van dit project wil ik minimaal de bepaalde manier van kijken naar een film kunnen verwerken in een kunstzinnige les. Hierbij wil ik dan dat de leerlingen deze vorm van kijken al redelijk onder de knie krijgen.
- Aan het einde van het project kan ik vertellen welke aspecten van groot belang zijn om de animatie film zo goed mogelijk te maken. Hierbij kijk ik voornamelijk naar de personages en de gezichtsuitdrukkingen in de film.
- Ik kan aan het einde van het project een aantrekkelijk lespakket maken waarbij gelet wordt op de vormgeving van het lespakket.
Voor deze opdracht formuleer ik drie leerdoelen die betrekking hebben op mijn eigen ontwikkeling.
Mijn leerdoelen voor deze module:
1. Na het maken van deze opdracht weet ik binnen welke stroming(en) deze film thuis hoort.
2. Ik benoem de beeldaspecten die in de film naar voren komen en ik kan deze toelichten.
3. Aan het eind van deze module weet ik welke handelingen ik moet verrichten om een 3D animatiefilm op een leerzame en didactisch goede manier aan te bieden aan kinderen uit de bovenbouw.
Leerdoelen Joliek
Mijn leerdoelen voor deze module zijn:
1. Als ik deze opdracht heb afgerond kan ik een lessenserie maken naar aanleiding van een film.
2. Ik weet welke aspecten een film nodig heeft om een goede animatiefilm te zijn.
3. Ik kan op een andere manier naar een film kijken dan dat ik voorheen deed, zo kan ik de film beoordelen.